Ogłoszenia
- Szczegóły
- Poprawiono: czwartek, 21 grudnia 2017 13:20
Dyżur z Panią dr A.Maczasek zostaje przeniesiony z 3 i 4 stycznia na 5 stycznia 2018 r. godz. 12.00-14.00
Dnia 04.01.18 zajęcia z Panem mgr W.Jaszczurem zostają odwołane. Termin odpracowania zajęć zostanie uzgodniony z prowadzącym na zajęciach.
Praktyki zawodowe
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Kierunek: bezpieczeństwo wewnętrzne (V semestr)
Kierunek: obronność państwa (I stopień; V semestr)
Kierunek: obronność państwa (II stopień; III semestr)
Składanie dzienników praktyk (wskazane grupowe składanie) do sprawdzenia
do dnia 31.01.2018r. w dniach:
- wtorek w godz. 13.30 – 14.45
- środa w godz. 15.30 – 16.15 (uczelniane tygodnie nieparzyste).
Dzienniki należy składać w pokoju 105 w Collegium Novum.
Uwaga !!!
Zmiana w planie zajeć BW III rok studia stacjonarne
W dniu 19.12 dyżur w godz. 15.00-16.00 z Panią dr A.Pisarską zostaje odwołany.
ZFP III ROK studia stacjonarne
Uwaga zmiana w planie zajęć. Aktualny plan na portalu.
Dyżur dr T.Manasterskie zostaje przełożony z 14.12 na dzien 20.12 godz.17.00-19.00 p.27
II STOPIEŃ STUDIA MAGISTERSKIE
ZARZĄDZANIE I DOWODZENIE 1 ROK
STUDENCI STUDIÓW STACJONARNYCH I NIESTACJONARNYCH
Szanowni Państwo
W związku z rozpowszechnianiem nieprawdziwej informacji dotyczącej specjalności Zarządzanie Logistyką oświadczam, że:
- Specjalność Zarządzanie Logistyką nadal znajduje się w ofercie kształcenia Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych.
- Ofertę dydaktyczną Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych na wniosek studentów, kończących studia I stopnia- licencjackie na kierunku zarządzanie, rozszerzono od roku akademickiego 2017/2018 o specjalność Zarządzanie Logistyką. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom studentów nie tylko przygotowaliśmy odpowiedni program kształcenia, ale także rozpoczęliśmy proces wzmacniania kadry dydaktycznej.
- Uruchomienie specjalności, tak jak w przypadku każdej innej (zgodnie z Uchwałą Senatu PWSZ musi być to grupa minimum 25 osobowa) będzie zależało jedynie od wyboru studentów.
- Celem kierownictwa Wydziału jest rozwijanie specjalności m.in. poprzez modyfikowanie, zgodnie z wymogami rynku pracy jej programu, organizacja pracowni logistycznej i zakup profesjonalnego wyposażenia oraz kontynuacja procesu wzmacniania kadry dydaktycznej.
Zapisy na poszczególne specjalności, zgodnie z przyjętym Wydziale wzorcem, odbywać się będą w semestrze letnim.
Dziekan Wydziału
Nauk Społecznych i Humanistycznych
dr Beata Wenerska
W dniu 13.12.17 zajęcia z Panią mgr M.Poniatowską zostają odwołane
W dniu 14.12.17 zajęcia z Panią mgr E.Kulawiecką zostają odwołane
W dniu 11.12.17 dyżur Pani dr M.Kowalczyk zostaje odwołany
OP II rok studia magisterskie
Seminarium magisterskie z Panem dr W.Scheffsem zostaje przeniesione z 14.12 na dzień 11.01 godz.10.00
Z powodu choroby zajęcia z Panią dr A.Maczasek w dniach 09-10.12.17 zostają odwołane.
Dyżur Pani dr M.Andrzejczak z dnia 11 grudnia br. zostaje wyjątkowo przełożony na 13 grudnia br. - odbędzie się w godzinach 10:15-12:15.
II rok Zarządzanie i Dowodzenia studia niestacjonarne
Dnia 09.12.17 wykład z Panią dr B.Wenerską zostaje przeniesiony na 20.01. 18
Uwaga !!!
Zmian planu dla BW I rok i OP III rok studia stacjonarny. Aktualny plan na portalu.
Zarzadzanie III rok i Obronnosć Państwa III rok
Informujemy, iż w dniach 08.01; 15.01 i 22.01.2018 w godz. 13.30-17.30 s.zielona odbywać się będzie wykład ogólnouczelniany "Obywatel w systemie prawa "- prowadzacy dr A.Kwiatkowski
Bezpieczeństwo wewnętrzne III rok
Informujemy, iż w dniach 08.12; 15.12 i 05.01.18 w godz. 8.00-11.15 s.303 oraz 08.01.18 godz. 9.00-11.15 s.102 odbywać się będzie wykład ogólnouczelniany "Obywatel w systemie prawa "- prowadzacy dr A.Kwiatkowski
W dniu 05.12 zajęcia z Panem mgr G.Kryjomem zostają odwołane. Termin odpracowania zajęć zostanie ustalony na kolejnych zajęciach.
Zarzadzanie III rok studia stacjonarne
Seminarium dyplomowe z Panem dr J.Kolańskim (za Pana dr hab. E.Cyrsona) odbędzie się 06.12 godz. 15.00-18.15 s.28 i 18.12 godz. 10.00-13.15 s.28
Zaliczenie i egzamin uzupełniający z Pania dr hab H.Mizgajską odbędzie się 12.01.18 studia stacjonarne -godz. 12.30; studia niestacjonarne - godz. 16.00
ZiD - II stopień I rok studia stacjonarne
Do dnia 06.12.17 odbywać się będą zapisy na seminarium magisterskie. Zapisać się można w Dziekanacie p.213 lub telefonicznie 62- 76-79-527 wykaz promotorów . Ilość miejsc ograniczona.
ZiD - II stopień I rok studia niestacjonarne
Od dnia 02.12.17 odbywać się będą zapisy na seminarium magisterskie. Zapisać się można w Dziekanacie p.213 lub telefonicznie 62- 76-79-677 wykaz promotorów . Ilość miejsc ograniczona.
Osoby, które mają zaległe zaliczenia uzupełniajace u Pana prof dr hab. T.Buksińskiiego mogą zgłaszać się na dyżur tj. piatki nieparzyste godz. 11.00-13.30 i 16.45-17.15 p.204
Zaliczenia i egzaminy uzupełnaijące z Panem dr hab. M.Skarżyńskim odbędą się 15.12.17 godz. 17.00 s.20 ul.Nowy Świat
OP - II stopień I rok studia stacjonarne
Do dnia 05.12.17 odbywać się będą zapisy na seminarium magisterskie. Zapisać się można w Dziekanacie p.213 lub telefonicznie 62- 76-79-527 wykaz promotorów . Ilość miejsc ograniczona.
BW II rok studia stacjonarne
Odpracowanie zajęć z Panią mgr E.Kulawiecką odbędzie się: gr 1 - 17.01.18 godz. 11.45; gr 2 -04.01.18 godz. 11.30-14.45
III rok Zarządzanie studia niestacjonarne
Dnia 01.12 godz. 18.30s. 28 odbędzie się seminarium dyplomowe z Panią dr A.Pisarską
PRAKTYKI ZAWODOWE- SPOTKANIE INFORMACYJNE
Zarządzanie
I rok - studia stacjonarne - 05.12.2017 godz.11.15 s.22
I rok - studia niestacjonarne - 14.01.2018 godz.12.50 s.20
II rok - studia stacjonarne - 19.12.2017 godz.11.15 s.22
II rok - studia niestacjonarne - 20.01.2018 godz.12.50 s.20
PRAKTYKI ZAWODOWE- SPOTKANIE INFORMACYJNE
Zarządzanie i Dowodzenie
I rok - studia stacjonarne - 12.12.2017 godz.11.15 s.22
I rok - studia niestacjonarne - 10.12.2017 godz.12.50 s.20
W dniach 07-08.12 dyżur Pana prof. dr hab. S.Kowala zostaje odwołany.
7 grudnia ( czwartek ) o godzinie 17.00 odbędzie się spotkanie KOŁA NAUKOWEGO SONDAŻ z osobami zaangażowanymi w tworzeniu publikacji naukowej z badań nt. rynku konsumenta . Sala nr 48
Zapraszamy
dr Katarzyna Mikurenda
mgr Małgorzata Spychalska
ZFP III ROK
Odpracowanie zajęć z Panią mgr E.Kulawiecką za 16.11.17 odbędzie się: gr.ćw.1 - 05.1217 godz. 17.00-19.15 s.20; gr.ćw.2 -19.12.17 godz 17.00-19.15 s.20
U W A G A ! ! ! !
OSTATECZNY TERMIN WPŁATY SKŁADKI NA UBEZPIECZENIE
OD NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW UPŁYWA
DNIA 15.12.2017r.
WYSOKOŚĆ SKŁADKI WYNOSI - 35 zł.
WPŁATY NALEŻY DOKONAĆ
W DZIEKANACIE WNSiH, POKÓJ 213
Dnia 28.11.17 z powodu szkolenia zajęcia z Panią dr M.Andrzejczak zostają odwołane.
ZL III rok - gr 1 odpracowanie zajęć dnia 19.12.17 godz.9.45-11.15 s.103
ZFP III rok gr 1 -terminy odpracowania uzgodnione zostaną na kolejnych zajeciach
Przysposobienie biblioteczne
Zarządzanie I rok studia stacjonarne
Zaliczenie z przysposobienia bibliotecznego odbędzie się:
gr. ćw. 1 - 05.12.17 godz. 13.30-15.00
gr. ćw. 2 - 05.12.17 godz. 11.45-13.15
gr.ćw. 3 - 12.12.17 godz. 11.45-13.15
czytelnia - budynek Collegium Novum ul.Nowy Świat 4a
Przysposobienie biblioteczne
Bezpieczeństwo wewnętrzne I rok studia stacjonarne
Zaliczenie z przysposobienia bibliotecznego odbędzie się:
gr. ćw. 1 - 14.12.17 godz. 11.45-13.15
gr. ćw. 2 - 14.12.17 godz. 13.30-15.00
czytelnia - budynek Collegium Novum ul.Nowy Świat 4a
W dniu 28.11.17 z powodu szkolenia zajęcia w godz. 8.00-16.00 z Panem mgr J.Przybyłem zostają odwołane. Termin odpracowania ustalony będzie na kolejnych zajęciach.
studia stacjonarne i niestacjonarne
Osoby, które do dnia 25.11.17 nie podpiszą umowy o studiowaniu, zostaną skreślone z listy studentów.
Z III rok i BW III rok studia niestacjonarne
Do dnia 02.12.2017 odbywać się będą zapisy na przedmiot ogólnouczelniany - do wyboru:
"Obywatel w systemie prawa" dr A.Kwiatkowski lub "Polityka społeczna w III RP" dr A.Kwiatkowski.
Zapisy można dokonywać bezpośrednio w Dziekanacie p.213, telefonicznie 62 767-96-77 lub drogą mailową a.klesta@pwsz.kalisz.pl
O uruchomieniu wykładu decyduje większość zapisanych osób.
Z III rok i BW III rok studia stacjonarne
Do dnia 01.12.2017 odbywać się będą zapisy na przedmiot ogólnouczelniany - do wyboru:
"Obywatel w systemie prawa" dr A.Kwiatkowski lub "Polityka społeczna w III RP" dr A.Kwiatkowski.
Zapisy można dokonywać bezpośrednio w Dziekanacie p.213, telefonicznie 62 767-95-28 lub drogą mailową a.grudnicka@pwsz.kalisz.pl
O uruchomieniu wykładu decyduje większość zapisanych osób.
III rok ZL i ZFP
Dnia 28.11 z powodu szkolenia zajęcia z Panią dr M.Andrzejczak zostaja odwołane.
BW II rok studia stacjonarne
Dnia 28.11 z powodu szkolenia zajęcia z Panią mgr D.Ładą zostają odwołane. Zajecia zostaną odpracowane 08.01.18 godz. 9.45 gr 1; 11.45 gr.2
studia stacjonarne i niestacjonarne
Osoby, które do dnia 25.11.17 nie podpiszą umowy o studiowaniu, zostaną skreślone z listy studentów.
Dnia 05.12 godz. 15.00 p.48 odbędzie się zaliczenie uzupełniajace z przedmiotu "Mikroekonomia" z Panią mgr S.Pietrzak
Z I rok studia stacjonarne
W dniu 24.11.17 wykład monograficzny z Panem dr Ł.Włodarkiem zostaje odwołany.
BW III ROK
Odrobienie zajęć z przedmiotu "Zrządzanie ochroną osób i mienia"
z Panem mgr L.Kudłą za dzień 15.11 odbędzie się w nastepujacych terminach: gr.2 - 29.11 godz. 13.30-15.00 ; gr 3 -30.11 godz. 11.45-13.15
III Zarządzania studia stacjonarne
Dnia 27.11.17 godz.11.15 p.206 odbędzie się spotkanie informacyjne z seminarzystami dr hab E.Cyrsona
Studenci I roku Zarządzania studia niestacjonarne - podział na przedmioty do wyboru : Metodyka studiowania i Techniki i technologie studiowania
ZP II rok
W dniu 28.11.17 zajęcia dla Panią mgr M.Makowska zostają odwołane. Zajecia te zostana odpracowane "Administracja publiczna" - 05.12 godz.9.45-11.15 s.22; "Polityka społeczno-gospodarcza" - 19.12. godz.9.45-11.15 s.22
ZFP II rok
W dniu 28.11.17 zajęcia dla Panią mgr M.Makowska zostają odwołane. Zajecia te oraz za dzień 14.11 zostana odpracowane 07.12.17 w godz.9.45-13.00 s.20
OBRONNOŚĆ PAŃSTWA II ROK STUDIA NIESTACJONARNE
Zajęcia poligonowe z modułu "Budowa broni i amunicji" zaplanowane na dzień 26.11.17 na strzelnicy w miejscowości Nowolipsk zostają w całości odwołane. Zajęcia prowadzone przez dra hab I.Dziubka odbędą sie w sali 303 na ul.Łódzkiej: godz.9.40-11.10 wykład; godz. 11.20-14.30 konwer.
Studenci II roku (III sem.) studia niestacjonarne proszeni są o wydrukowanie na zajęcia z przedmiotu "Zarządzania projektami" z Panią mgr M.Spychalską dokumentów:
- realizowaną ofertę
- uchwałę "Młode talenty"
Zarządzanie I rok
W dniu 28.11.17 zajęcia dla gr.1 z Panią mgr S.Pietrzak zostają odwołane. Zajecia te zostana odpracowane 29.11.17 w godz.8.00-11.15 s.26
W dniu 21.11.17 zajęcia z Panią dr I.Racką zostają odwołane.
W dniu 21.11 z powodu wyjazdu służbowego dyżur Pani mgr D.Łady zostaje odwołany.
Konsultacje w sprawie praktyk zawodowych realizowanych w ramach projektu na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych odbywać się będą w piatki w godz.17.30-18.30 p.210 oraz we wtorek (21.11) godz.15.00
II Zarządzania i dowodzenia studia stacjonarne
Dnia 22.11.17 godz.11.15 p.206 odbędzie się spotkanie informacyjne z seminarzystami dr hab E.Cyrsona
W dniu 28.11 dyżur Pani dr A.Pisarskiej ze względu na uczestnictwo w szkoleniu dyżur zostaje odwołany
W dniu 16.11.17 zajęcia z Panią mgr S.Pietrzak zostają odwołane.
W dniach 15-16.11.20178 zajęcia z Panią mgr E.Kulawiecką zostają odwołane.
ZFP III rok
W dniu 14.11.2017 wykład z Panem dr J.Frąszczakiem zostaje odwołany.
W dniu 14.11.2017 zajęcia z Panią mgr S.Pietrzak zostają odwołane
W dniu 14 listopda zajęcia z dr Izabelą Rącką zostają odwołane.
W dniach 14-15.11.17 zajęcia z Panią mgr M.Malanowską zostają odwołane.
ZP II rok studia stacjonarne
Ćwiczenia z przedmiotu "Polityka społęczno gospodacza" z Panią mgr M.Makowską w dniu 14.11 zostają odwołąne. Zajecia te zostaną odpracowane 21.11 godz.9.45 s.22
ZFP II rok studia stacjonarne
Wykład z przedmiotu "Nauka o przedsiębiorstwie " z Panią mgr M.Makowską w dniu 14.11 zostają odwołany. Zajecia te zostaną odpracowane 27.11 godz.9.45 s.22
W dniu 09.11 zajęcia z Panią mgr M.Malanowską zostają odwołane.
studia I stopnia stacjonarne i niestacjonarne
Dnia 24.11.17 godz. 16.30 s.40 odbędzie się egzamin uzupełniający z przedmiotu "Badania marketingowe" z Panią dr K.Mikurendą
Dyżur Pani dr M.Andrzejczak z dnia 13 listopada 2017r. zostaje wyjatkowo przeniesiony w na następujące terminy:
14 listopada 2017r. w godzinach 15.45-16.45 oraz 15 listopada 2017r. w godzinach 13.15-14.15.
BW III rok
Z powodu szkolenia zajęcia w dniu 08.11.2017 z Panem mgr L.Kudłą zostają odwołane.
BW II rok
Z powodu szkolenia zajecia w dniu 08.11.2017 z Panią mgr E.Kulawiecką zostają odwołane
PRAKTYKI ZAWODOWE
studia stacjonarne i niestacjonarne
Kierunek: zarządzanie -III rok (wszystkie specjalności)
Kierunek: zarządzanie i dowodzenie (II rok)
Oddawanie dzienników praktyk po odbytej praktyce w miesiącu październiku w terminie 28.11.2017 - 24.01.2018 (pokój 105 Collegium Novum)
w dniach:
- wtorek w godz. 13.30-14.45
- środa w godz. 15.30-16.15 (tyg.nieparzyste)
W dniu 13 listopada (poniedziałek) dyżur i zajęcia dr Magdaleny Kowalczyk zostają odwołane z powodu wyjazdu służbowego.
W dniachb 06-08.11.2017 z powodu wyjazdu na konferencję zajęcia z Panem mgr W.Łukaszonkiem zostają odwołane.
Zarządzanie 2 ROK STUDIA STACJONARNY
Zajęcia z drem K. Deręgowski w dniach 18 i 19 grudnia odbędą się według planu:
Poniedziałek 18 grudnia
8.00-9.30 grupa ZL B
9.45-11.15 grupa ZFP 2A
11.45-13.15 grupa ZP B (za 16.10.17)
13.30-15.00 grupa ZL A (za 16.10.17)
15.30-17.00 grupa ZFP 1A
17.15-18.45 grupa ZFP 1B (za 16.10.17)
Wtorek 19 grudnia
8.00-9.30 grupa ZP A (za 16.10.17)
9.45-11.15 grupa ZFP 2B (za 16.10.17)
- wtorek w godz. 13.30-15.00
- środa w godz. 15.30-16.30 (tygodnie nieparzyste) w pokoju 105 Collegium Novum
Studia stacjonarne ( zwrot indeksów,kart ):
Zgodnie z § 26 pkt 3 Regulaminu studiów termin składania indeksów i kart do rejestracji (oraz dzienników praktyk) w Dziekanacie ( pokój 213) upływa dnia 17.10.2017r (wtorek).
Warunkiem wpisu na kolejny semestr jest złożenie indeksu i karty w Dziekanacie w terminie wyznaczonym przez Dziekana WNSiH.
Studenci którym brakuje więcej niż 14 pkt ECTS w programie USOS zobowiązani są do zgłoszenia się w Dziekanacie (pokój nr 213) w terminie do 06.10.2017r. W przypadku nie zgłoszenia się zostanie wystawiona decyzja o skreśleniu z listy studentów.
W dniach 02-04.10.17 z powodu choroby zajęcia z Panią mgr I.Kulińską Badio zostają odwołąne.
informacja dotycząca spotkania organizacyjnego dla studentów studiów stacjonarnych
informacja dotycząca spotkania organizacyjnego dla studentów studiów niestacjonarnych
ogłoszenia dla I roku Zarządzanie studia stacjonarne dot. zapisów na w-f ( informacja o zapisach , plan )
harmonogram roku akademickiego 2017/2018 dla Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych
--------------------------------------------------------------
W dniu 29 września (piątek) dyżur dr Magdaleny Kowalczyk odbędzie się od godziny 9.45 - 11.45 pokój 40
W dniu 22 września (piątek) dyżur dr Magdaleny Kowalczyk w związku z wyjazdem na konferencję naukową zostaje odwołany
W dniu 19.09.17 dyżur z Panią dr A.Pisarską zostaje odwołany
Dnia 25.09.17 godz.8.30 odbędzie się dyżur Pana dr Sz.Bachrynowskiego
Dnia 18.09.17 dyżur Pani dr A.Matuszewskiej odbędzie się w godzinach 12.30 - 14.30.
Zarządzanie I roku studia stacjonarne
Dyżury dra K. Deręgowskiego odbędą się 11, 18 i 25 września w godz. 12.00-14.00 w sali 32.
Dyżur Pana mgr A.Staniszewskiego odbędzie się:
12,19,26.09 2017r. w godzinach 15.30-17.30 s.40
Dyżur mgr Pameli Zimoch odbędzie się:
11.09 2017r. w godzinach 13.00-15.00 s.24 ul.Nowy Świat
18.09 2017r. w godzinach 9.30-11.30 s.24 ul.Nowy Świat
Dyżury mgr Małgorzaty Spychalskiej odbywać będą się:
05.09 2017r.(wtorek) w godzinach 8.45-10.45
12.09 2017r.(wtorek) w godzinach 8.45-10.45
18.09-26.09 2017r.-urlop
Terminy dyżurów Pani dr A.Matuszewskiej:
28.08; 04.09; 11.09; 18.09; 28.09 godz. 14.00 - 16.00 pokój 101
Dnia 15.09.17 godz. 10.00 s.20 odbędzie się dyżur Pana dr R.Orlińskiego
Terminy dyżurów Pani dr K.Mikurendu:
05.09 godz. 17.00 (wtorek); środy - 13.09; 20.09; 27.09 godz. 17.00 - 19.00 p.40
Terminy dyżurów Pani dr M.Kowalczyk:
26 siperpnia (sobota) godz. 10.00 - 12.00 pokój 40
6 września (środa) godz. 11.00 - 13.00 pokój 40
15 września (piątek) godz. 13.00 - 15.00 pokój 40
22 września (piątek) godz. 11.00 -13.00 pokój 40
29 września (piątek) godz. 11.00 - 13.00 pokój 40
PRALTYKI ZAWODOWE
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Kierunek: Zarządzanie - I i II rok (wszystkie specjalności)
Kierunek: Zarzadzanie i dowodzenie
1. W celu uzyskania zaliczenie z praktyki należy do dnia 27.09.2017 r. złożyć do sprawdzenia dziennik praktyk (brak złożenia dziennika powoduje nie zaliczenie praktyki).
2. Dyżury do dnia 27.09.2017r.
wtorek w godz. 15.30-16.30
środa w godz. 10.00-11-30
3. W indeksie nalezy dodatkowo wypełnić str. 82-83 (dotyczy także studentów, którym zaliczono praktykę na podstawie pracy zawodowej)