Search

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Oni są najlepsi

Zgodnie z zapowiedzią podczas inauguracji roku akademickiego, najlepszym studentom i absolwentom zostały dzisiaj wręczone okolicznościowe dyplomy i nagrody książkowe.

Dyplomy najlepszych absolwentów w roku akademickim 2013/2014 odebrały cztery osoby (nazwiska w kolejności alfabetycznej):

  • Dina Czajczyńska (Wydział Politechniczny)
  • Sandra Judasz (Wydział Rehabilitacji i Sportu)
  • Młynek Anna (Wydział Medyczny)
  • Tobiasz Uniejewski (Wydział Zarządzania)

Najlepszych studentów w roku 2013/2014 wyznaczono 17 (nazwiska również w kolejności alfabetycznej):

  • Ewelina Bednarek (wychowanie fizyczne I st.)
  • Dina Czajczyńska (inżynieria środowiska II st.)
  • Marek Fabisz (pielęgniarstwo I st.)
  • Przemysław Glazowski (mechanika i budowa maszyn I st.)
  • Estera Gołębiowska (fizjoterapia I st.)
  • Agnieszka Jańczak (pielęgniarstwo II st.)
  • Anna Kwiatkowska (bezpieczeństwo wewnętrzne I st.)
  • Dawid Łakomy (elektrotechnika I st.)
  • Magdalena Mądrzak (położnictwo I st.)
  • Aneta Nasiadek (inżynieria środowiska I st.)
  • Eryk Pewniak (informatyka I st.)
  • Marek Pietrzak (mechanika i budowa maszyn II stopień)
  • Monika Płończak (zarządzanie I st.)
  • Hubert Wanga (ratownictwo medyczne I st.)
  • Maria Wojciechowska (pielęgniarstwo II st.)
  • Justyna Woźniak (kosmetologia I st.)
  • Damian Zdzieniecki (budownictwo I st.)

Niekwestionowaną liderką okazała się Pani Dina Czajczyńska z kierunku inżynieria środowiska, która wystąpiła zarówno w roli najlepszej studentki jak i absolwentki. Pani Dina, choć jeszcze kształci się na studiach drugiego stopnia, marzy już o studiach doktoranckich i deklaruje chęć ich podjęcia również w kaliskiej PWSZ.

Odpowiadając na pytanie o przewidywany termin uruchomienia studiów trzeciego stopnia, rektor uczelni, prof. Jan Chajda stwierdził, że wszystko wskazuje na to, że jeszcze w bieżącym roku uda się złożyć stosowne wnioski do Centralnej Komisji do Spraw Stopni i Tytułów, by od roku akademickiego 2015/2016 takie studia mogły już funkcjonować.