Search

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Ogłoszenia

Terminy dyżurów Pani dr M.Kowalczyk:

26 siperpnia (sobota) godz. 10.00 - 12.00 pokój 40
6 września (środa) godz. 11.00 - 13.00 pokój 40
15 września (piątek) godz. 13.00 - 15.00 pokój 40
22 września (piątek) godz. 11.00 -13.00 pokój 40
29 września (piątek) godz. 11.00 - 13.00 pokój 40

 

 

Dnia 19.07.2017 w godz. 14.00-15.30 s.20 odbędzie się dyżur Pani dr Ch.Krzakiewicz

 

II rok Zarządzanie

W roku akademickim 2017/2018 dla studentów II roku kierunku: Zarządzanie zostaną uruchomione 3 specjalność : zarządzanie finansami przedsiębiorstwa , zarządzanie logistyką i zarządzanie publiczne.

listy studentów stacjonarnych

lista studentów niestacjonarnych

 

 

II rok Zarządzanie i dowodzenie – studia stacjonarne i niestacjonarne

 

W roku akademickim 2017/2018 dla studentów II roku kierunku: Zarządzanie i dowodzenie zostanie uruchomiona 1 specjalność : finanse i rachunkowość w zarządzaniu.

 

 

 

Zarządzanie I roku studia stacjonarne

Dyżury dra K. Deręgowskiego odbędą się 24 lipca i 2 sierpnia w godz. 12.00-14.00 w sali 32.

 

 
 
 
Zapraszamy wszystkich studentów I i II roku I stopnia (studia stacjonarne i niestacjonarne) zainteresowanych
praktyką z ministerialnego programu
na spotkanie, które odbędzie się 30.06.2017 r. o godz. 9.00 s. zielona.
(Studenci za praktykę otrzymują wynagrodzenie)
 
 
 
Dyżur Pani mgr A.Szczepanowskiej w okresie letnim tj. do 28.07.17 i od 11.09.17 odbywać się będzie w poniedziałki godz.17.15-19.15 p.40
 
 
 
Wyjątkowo dyżur mgr M.Spychalskiej odbędzie się w dniu 26.06 2017r. w godzinach od 12.00-14.00, zamiast  28.06.2017r.
 
 
 
Wpisy u  Pana dr Sz.Bachrynowski odbędą się 26.06 godz. 14.00-14.45 p.48
 
 
 
Dyżur Pana mgr A.Staniszewskiego w okresie letnim tj. do 19.07.17 i od 09.09.17 odbywać się będzie we wtorki 15.30-17.30
 
 
Podczas sesji dyżury Pani mgr P.Zimoch odbywać się będą w środy w godz. 15.00-17.00 p.221 ul.Łódzka

 

 

Bezpieczeństwo wewnętrzne , Zarządzanie i dowodzenie

Dnia 23.06.17 godz. 9.00 p.203 odbęda się wpisy z Panem prof. dr hab. M.Krzyśko

 

 

Zarządzanie I roku studia stacjonarne

Dyżury dra K. Deręgowskiego odbędą się 26 czerwca i 3 lipca w godz. 12.00-15.00 w sali 32.

Kolokwium poprawkowe odbędzie się 3 lipca o godz.12.00 w sali 32.

 

 

 

Ruszyłu ankiety studenckie. Zachęcamy do odwiedzenia strony

https://www.facebook.com/pwsz.kalisz/photos/a.195911603761586.50694.175168465835900/1558754437477289/?type=3&theater

 
 
 
W dniu 14.06.2017 dyżur Pani mgr M.Spychalskiej odbędzie się w godz. 8.00-9.45
 
 
 
W związku z Zarządzeniem Kanclerza dzień 16.06.2017 (piątek) jest dniem wolnym od pracy. W tym dniu Dziekanat i Biuro wydawania dyoplomów będą nieczynne.
 
 
W dniach od 19.06 do 14.07 dyżury Pani dr A.Pisarskiej odbywać się będą we wtorki w godz. 14.00-16.00 p.101
 
 
 
 
Dnia 13.06.17 godz. 16.00 p.211 odbędzie się egzamin uzupełniajacy z przedmiotu "Podstawy ekonomii"  z Panem dr J.Frąszczakiem
 
 
Dnia 13.06.17 godz. 16.00 p.211 odbędą sie wpisy z Panem dr J.Frąszczakiem
 
 
 
Dyżur dr Magdaleny Kowalczyk w dniu 22 czerwca zostaje odwołany w związku z wyjazdem służbowym.
Najbliższy dyżur odbędzie się w dniu 30 czerwca od godziny 14.00 - 16.00 pokój 40.
 
 
studia niestacjonarne III rok Zarządzanie
Dnia 10.06.17 godz. 12.50 s.103 odbędzie się seminarium dyplomowe z Panem dr J.Frąszczakiem
 
 

PRAKTYKI ZAWODOWE

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Kierunek: zarządzanie – I i II rok

Kierunek: zarządzanie i dowodzenie

1.   Wydawanie dokumentacji dotyczącej praktyk tj. skierowania i dziennika praktyk tylko do

dnia 28.06.2017r.w dniach:

wtorek w godz. 15.30 – 16.30

środa w godz. 10.15 – 11.15

2.   Warunkiem uzyskania dokumentacji jest przedstawienie zaświadczenia o ubezpieczeniu od następstw nieszczęśliwych wypadków.

3.   Oddawanie dzienników praktyk do sprawdzenia od dn. 05.09.2017r.

 
komunikat dla całego 2 roku studiów wydziału WNSiH
 
 
 
Dnia 08.06.2017r. o godzi 17.00 w auli prof. Czesława Glinkowskiego ul. Nowy Świat 4 odbędzie się spotkanie w sprawie programu Praktyk zawodowych w Państwowych Wyższych Szkołach Zawodowych
Stawiennictwo obowiązkowe.
 
 

 

Dnia 07.06 dyżur Pani dr B.Pawlaczyk zostaje odwołany 

 

 

Dnia 7 czerwca odbędzie się spotkanie z Komendantem Straży Miejskiej w Kaliszu dedykowane w szczególności studentom III roku Bezpieczeństwa Wewnętrznego w sprawie uruchomienia naboru do pracy w Straży Miejskiej. Osoby zainteresowane zapraszamy o godz. 11:15 do sali 303, ul Łódzka

 

 

Zarządzanie I roku studia stacjonarne

Dyżur dra K. Deręgowskiego z 12 czerwca zostaje przeniesiony na  poniedziałek 5 czerwca godz. 17.00-19.00 w sali 32.

 

 

 

W dniu 05.06.17 zajęcia z Panią prof. dr hab. M.Trojanek zaplanowane po godz. 11.15 zostają odwołane.

Odpracowanie zajeć:

Zarządzanie logistyką II rok gr.1 -13.06.17 godz. 13.30-15.00

Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa II rok gr.1 -13.06.17 godz. 15.15-17.30

Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa II rok gr 2 - 13.06.17 godz. 17.30-19.00

 

wymogi formalne dotyczące prac dyplomowych na studiach I i II stopnia oraz na studiach podyplomowych

 

 

Obronność państwa II stopień, I rok

studia stacjonarne -Dnia 12.06 godz. 14.45 s.błękitna odbędą się zapisy na seminarium dyplomowe (podczas zajęć z panem dr Sz.Bachrynowskim)

lista rankingowa

studia niestacjonarne -Dnia 11.06.17 godz. 15.30 s.103  odbędą się zapisy na seminarium dyplomowe.

lista rankingowa

lista promotorów

 

 

 Zarządzanie i dowodzenie II stopień , I rok

studia stacjonarne - Dnia 07.06.17 godz.12.30 s.34 odbędą się zapisy na seminarium dyplomowe oraz na specjalności

lista rankingowa

studia niestacjonarne - Dnia 11.06.17 godz. 13.20 odbędą się zapisy na seinarium dyplomowe oraz na specjalnosci

lista rankingowa

lista promotorów

 

 

 

Z I rok studia stacjonarne

Dnia 07.06 w trakcie zajęć z Panią mgr S.Pietrzak (w poszczególnych grupach ćwiczeniowych) odbedą się zapisy na specjalnosci. 

 

Z I rok studia niestacjonarne

Dnia 10.06 w trakcie zajęć z Panią mgr S.Pietrzak (w poszczególnych grupach ćwiczeniowych) odbedą się zapisy na specjalnosci. 

 

 

 

Bezpieceństwo wewntrzne III rok -   studia niestacjonarne

Dnia 03.06.17 o godz. 9.15  p.210 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z przedmiotu "Administracja" z Panią dr B.Wenerską

 

 

W dniu 31.05 z powodu wyjazdu na konferencję zajęcia z Panią dr B.Pawlaczyk zostają odwołane.

 

Bezpieceństwo wewntrzne III rok -   studia stacjonarne

Dnia 05.06.17 o godz. 8.00 s.303 ul.Łódzka odbędzie się zaliczenie poprawkowe z przedmiotu "Administracja" z Panią dr B.Wenerską

 

Dnia 12.06 godz.17.15 s.40 odbędą się zaliczenia i egzaminy uzupełniajace z Panem dr J.Fiebigiem

 

 

Dodatkowy dyżur Pana mgr A.Staniszewsjkiego odbędzie się 29.05.17 godz. 15.45-17.45 

 

 

studia stacjonarne

Dnia 02.06.17 o godz.11.15 w auli ul. Nowy Świat 4 odbędzie się prezentacja specjalności dla I roku kierunku Zarządzanie

 

studia niestacjonarne

Dnia 02.06.17 o godz.18.00 w auli ul. Nowy Świat 4 odbędzie się prezentacja specjalności dla I roku kierunku Zarządzanie

 

 

STUDENCI STUDIÓW STACJONARNYCH

PROSZENI SĄ O ODBIÓR DECYZJI NA SEMESTR LETNI
DO 13 CZERWCA 2017r. W DZIALE SOCJALNYM UL. NOWY ŚWIAT 4, POKÓJ NR 37

DOTYCZACYCH STYPENDIUM:

SOCJALNEGO, SPECJALNEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

ORAZ REKTORA DLA NAJLEPSZYCH STUDENTÓW 
          

STUDENCI STUDIÓW NST OTRZYMAJĄ DECYZJĘ POCZTĄ

 

 

                     

 

Zarządzanie I roku studia stacjonarne

Osoby które nie pisały kolokwium ze statystyki opisowej proszone są o głoszenie się na dyżur dra K. Deręgowskiego w poniedziałek 29 maja o godz. 17.00 w sali 32.

 

 

W dniu 30.05 godz. 11.15 w auli prof. Cz.Glinkowskiego odbędzie się zebranie Koła Naukowego "Sodnaż"

 

W dniach 24-26.05 z powodu choroby zajęcia z Panią mgr P.Zimoch zostają odwołane

 

W zastępstwie za Pana dr hab E.Cyrsona z przedmiou "Wykład w jezyku angielskim" zajęcia poprowadzi Pani dr A.Pisarska w poniższych terminach:

25.05 godz. 9.45-12.00 s.błękitna

29.05 godz.9.45-12.00 s.108

05.06, 12.06 w godz. 9.45-11.15 s.108

 

 

Dużur dr K.Mikurendy zostaje przeniesiony ze środy 24.05.17 na wtorek 23.05.17 godz. 15.30

 

W dniu 19.05 zajęcia z Panem dr hab E.Cyrsonem zostają odwołane. 

 

 

 BW II studia stacjonarne

Informuję, iż odrobienie zajęć z modułu Wyszkolenie strzeleckie (zajęcia praktyczne na strzelnicy w miejscowosci Nowolipsk) odbędą się poza zaplanowanymi zajęciami w dniu 23.05.17, w dniu 05-06.06.17.

Szczegóły organizacyjno- logistyczne będą w posiadaniu starosty roku.

Jednocześnie wskazuję, iż na dzień 30.05.17 godz. 15.30 s.303 ul.Łódzka odbędzie się egzamin teoretyczno praktyczny, dla studentów, którzy wybrali moduł Metodyka wyszkolenia stzreleckiego.

 

 

Zarządzanie II roku studia stacjonarne

Kolokwium uzupełniające ze statystyki opisowej (1 termin) z drem K. Deręgowskim odbędzie się w poniedziałek 29 maja o godz. 17.00 w sali 32.

Bezpieczeństwo Wewnętrzne II roku studia stacjonarne

Kolokwium uzupełniające ze statystyki opisowej (2 termin) z drem K. Deręgowskim odbędzie się w poniedziałek 29 maja o godz. 17.00 w sali 32.

 

 

W dniu 30.05 godz. 16.00 s.48 odbędzie się zaliczenie uzupełniające z przedmiotu "Mikroekonomia" z Panią mgr S.Pietrzak

 

Dnia 06.06 godz. 16.00 aula odbędzie się zebranie koła naukowego "Młody przedsiebiorca"

 

 

W dniu 17.05 dyżur Pani mgr M.Spychalskiej odbywać sie będzie w godz. 8.00-9.45

 

Dnia 13.05 o godz. 12.50 s.103 odbędzie się zaliczenie z Panią dr B.Wenerską

 

 

W dniach 11-14.05 z powodu choroby zajęcia z Panem dr inz  M.Magirskim zostają odwołane.

 

 

Z I rok studia stacjonarne

W dniu 11.05 wykład z przedmiotu "Marketing" odbędzie się na sali zielonej.

 

 

W dniu 09.05 zajęcia z Panią mgr E.Kulawiecką zostają odwołane. 

 

W dniu 09.05 dyżur Pani mgr M.Malanowskiej zostaje odwołany 

 

studia stacjonarne

Do dnia 06.05.17 zajęcia z Panem dr hab E.Cyrsonem  zostają odwołane.

 

ZiD II rok, Z III rok studia stacjonarne

Dnia 08.05.17 godz. 10.00 s.108 odbędzie się  spotkanie z seminarzystami Pana dr hab E.Cyrsona - obecność obowiązkowa

 

 

Z III rok studia niestacjonarne

Dnia 05.05 w godz. 16.00-19.05 odbędzie się seminarium dyplomowe z Panem dr J.Frąszczakiem

 

 

Z powodu chorobu dnia 26.04 (środa) zajęcia z Panię dr E.Andrzejczak zostaną odwołane.

 

 

II rok Zarządzanie studia niestacjonarne

Osoby, które wcześniej zapisane były do grupy seminaryjnjej Pana dr hab W.Łuczyńskiego proszone są o kontakt z dziekanatem p.213 tel 62 76 79 677

 

 

ogłoszenie dla studentów studiów niestacjonarnych

 

 

studia stacjonarne

Dnia 21.04.17 zajęcia z Panem dr R.Orlińskim zostają odwołane.

 

  

 

 

Dnia 15.05.17 godz. 17.00 s.003 odbędzie się zaliczenie uzupełniające z przedmiotu "Podstawy ekonometrii" z Panem dr hab A.Młodakiem

 

 

W dniu 25 maja o godzinie 17.00 - 18.00 w pokoju 40 Gmach Główny odbędzie się zaliczenie  uzupełniające z dr Magdaleną Kowalczyk z następujących przedmiotów:
Controlling - studia stacjonarne i niestacjonarne
Analiza finansowa - studia stacjonarne i niestacjonarne

 

 

 

Zarządzanie i dowodzenie I rok studia stacjonarne

Dnia 20.04 w godz.13.30-16.45 odbędzie się wykład z przedmiotu "Podstawy badań nauowych "

 Panem prof. dr hab. J.Wołejszo  , wykład przeniesiony z 12.05.17

 

 

studia stacjonarne i niestacjonarne

W dniach 09-10.04.17 z powodu choroby zajęcia z Panem dr hab. E.Cyrsonem zostają odwołane.

 

 

 

Dnia 07.04.17 (piątek) zajęcia z Panem prof. dr hab. S.Kowalem dla studentów studiów stacjonarnych zostają odwołane. Termin odpracowania zostanie podany po uzgodnieniu z wykładowcą.

 

 

 

Dnia 10.04.17 odbędą sie zajęcia Pana dr hab E.Cyrsona odwołane 17.03 według poniższego planu:

8.00-9.30 seminarium dyplomowe  II rok- II stopień s.22

9.45-13.45 wykład w języku angielskim s.22

13.50-16.05 seminarium dyplomowe II rok

16.10-20.10  przygotowanie do egzaminu dyplomowego III rok s.22

 

 

 

 

Dnia 24.04 godz.19.30 p.40 odbędą się zaliczenia uzupełniające z Panią mgr A.Szczepanowską

 

Dyżur Pani mgr M.Spychalsiej w dniu 05.04 odbędzie sie w godz. 8.00-9.45 

 

 

Zarządzanie logistyką II rok studia stacjonarne

W dniu 31.03 zajęcia z Panem dr M.Magierskim zostają odwołane.

 

 

Zarządzanie i dowodzenie II rok studia stacjonarne

Dnia 30.03 godz. 15.15 s.003 odbędzie się seminarium dyplomowe z Panem dr J.Frąszczakiem

 

 

International Business Management Students!
The Organizational Science exam will be conducted on April 3 at 3:30 pm, room 40. 
lecturer: dr Izabela Rącka

 

 

 

W dniu 30.03 dyżur z panią dr M.Kowalczyk zostaje odwołany.

 

W dniach 29-30.03 zajęcia z Panią dr A.Matuszewską zostają odowłoane.

 

 

Ogłoszenie dotyczące wyboru  wykładu ogólnouczelnianego - studia stacjonarne

(auktualny plan dostępny na stronie internetowej)

 

Zarządzanie II rok

"Praktyczne aspekty zabezpieczeń windykacji w obrocie gospodarczym" - prowadzący dr J.Kolański 

Bezpieczeństwo wewnętrzne i Obronność państwa II rok

"Prognoza zagrożeń militarnych - wyzwania dla Polski" -prowadzący dr hab. M.Kubiński;

Zarządzanie i dowodzenie I rok - II  stopień

"Praktyczne aspekty zabezpieczeń windykacji w obrocie gospodarczym" - prowadzący dr J.Kolański;

Obronność państwa I rok - II stopień

"Prognoza zagrożeń militarnych - wyzwania dla Polski" -prowadzący dr hab. M.Kubiński;

 

 

Ogłoszenie dotyczące wyboru  wykładu ogólnouczelnianego - studia niestacjonarne

Zarządzanie oraz Bezpieczeństwo wewnętrzne II rok

"Sport, muzyka i świat, wartości w kulturze popularnej" -prowadzący  prof. dr hab. G.Raubo;

 

Obronność państwa oraz Zarządzanie i dowodzenie I rok - II  stopień

W związku z małą ilością osób, które dokonały wyboru wykładu ogólnouczelnianego,  zgodnie z uczwałą senatu uruchomiony zostanie jeden wykład wspólny dla obu kierunków.

"Praktyczne aspekty zabezpieczeń windykacji w obrocie gospodarczym" - prowadzący dr J.Kolański;

 

 

 

 

studia stacjonarne II rok

Zarzadzania,  Bezpieczeństwa wewnętrznego i Obronności państwa

Dnia 29.03 godz. 15.15 aula odbędzie się spotkanie informacyjne z Panem mgr G.Kryjomem na temat praktyk zawodowych. Obecność obowiązkowa

 

 

 

studia niestacjonarne

Dnia 08.04 godz. 13.00 odbędzie się zaliczenie uzupełniające z przedmiotu "Wprowadzenie do ekonomii" z Panią dr A.Ludwiczak

 

 

studia stacjonarne

Dnia 27.03 z powodu choroby zajecia z Panem prof. dr hab G.Raubo zostają odwołąne.

 

studia stacjonarne i niestacjonarne

Dnia 28.04.17 godz.16.00 aula odbędą się zaliczenia i egzaminu uzupełniające z Panem dr hab M.Skarżyńskim

 

Zarządzaneie III rok studia niestacjonarne

Dnia 25.03 (sobota)  godz.16.50 s.108 odbędzie się seminarium dyplomowe z Panem dr J.Frąszczakiem (obecność obowiązkowa)  zajęcia przesyniete z 26.03

 

Bezpieczeństwo wewnętrzne I rok studia stacjonarne

Poniedziałkowe zajęcia dla BW I rok zostają przeniesione na ul.Nowy Świat, aktualny plan dostępny na stronie

 

Bezpieczeństwo wewnętrzne II rok studia stacjonarne

Seminaria dyplomowe z Panem dr J.Fiebigiem zostają przeniesiomne na ul.Nowy Świat s.28, godziny pozostają bez zmian.

 

 

Zarządzanie III rok studia stacjonarne

Dnia 30.03 (czwartek) godz.12.00 odbędzie się seminarium dyplomowe z Panem dr J.Kolańskim

(dotyczy seminarzystów Pana prof. dr hab W.Łuczyńskiego)

obecność obowiązkowa

 

 

Bezpieczeństwo wewnętrzne II rok studia stacjonarne

Dnia 31.03 (piątek) godz.10.00-14.00 s.303 odbędzie się wykład z Panem dr n.med. A.Tarasiewiczem

(zajęcia za 05.06.17)

 

 

Seminaria dyplomowe z Panią dr A.Maczasek odbywać sie będą w s.002 na ul.Nowy Świat

 

 

 

studia stacjonarne i niestacjonarne

W dniu 10.04 godz. 16.45 s.zielona odbedzie się zaliczenie uzupełniające z przedmiotu "Przedsiębiorczość i innowacyjność" z Panią dr hab H.Mizgajską

 

 

W dniach 20-21.03 zajęcia z Panią dr I.Rącką zostają odwołane.

 

 

III Zarządzanie studia niestacjonarne

Seminarium z Panem prof. dr hab K.Walczakiem w dniu 18.03 (sobota) zostaje odwołane

 

 

II rok studia stacjonarne

Dnia 23.03.17 (czwartek) godz.8.00 s.20 odbędzie się seminarium dyplomowe z Panem prof. dr hab K.Walczakiem

 

 studnia stacjoanrne i niestaconarne

W dniach 17-18 .03 zajęcia z Panem prof. dr hab E.Cyrsonem zostają odwołane

 

 

ZFP II rok studnia stacjoanrne

W dniu 29.03 z powodu wyjazdu na konferencję zajęcia z Panią dr A.Ludwiczak zostają odwołane. Wykład ten zostanie odpracowany  22.03 godz.11.45 s.zielona 

 

 

Dnia 17.03.17 zajęcia z Panem prof.dr hab W.Łuczyńskim zostają odwołane.

 

studia stacjonarne i niestacjonarne

Dnia 27.03.17 godz. 17.05 s.301 ul. Łódzka odbędą  się zaliczenia uzupełniające z Panem dr J.Fiebigiem

 

studia stacjnarne i niestacjonarne

Dnai 29.03.17 godz. 17.00 s. 20 odbędą się zaliczenia uzupełniające z przedmiotów "Badania amrketingowe"- ZiD oraz "Komunikacja i negocjacje w biznesie" z Panią dr K.Mikurendą

 

 

ZiD II rok studia stacjonarne

Zajęcia z Pania dr A.Matuszewską zostaję przeniesione z 21.03.17 na dzień 03.04.17

 

 

W dniu 14.03 z powodu wyjazdu służbowego zajęcia

z Panią mgr K.Majewską zostają odwołane.  

 

 

 

Zarządzanie i Bezpieczeństwo wewnętrzne   II rok   

studia niestacjonarne

Do dnia  25.03.17 drogą mailową Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub telefonicznie 62-76 79 677 odbywać się będą zapisy na przedmiot (wykład ogólnouczelniany) do wyboru

"Sport, muzyka i świat, wartości w kulturze popularnej" -prowadzący  prof. dr hab. G.Raubo;

"Obywatel w systemie prawa" - prowadzący  dr A.Kwiatkowski;

"Praktyczne aspekty zabezpieczeń windykacji w obrocie gospodarczym" - prowadzący dr J.Kolański;

"Prognoza zagrożeń militarnych - wyzwania dla Polski" -prowadzący dr hab. M.Kubiński;

"Automatyzacja dowodzenia w ujęciu narodowym i sojuszniczym" - prowadzący  dr hab. T.Rubaj 

 (realizowane będą tylko dwa wykłady, na które zapisze się największa liczba studentów)

 

 

Zarządzanie i dowodzenie I rok (studia II stopnia)  

studia niestacjonarne

Do dnia  25.03.17 drogą mailową Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub telefonicznie 62-76 79 677 odbywać się będą zapisy na przedmiot (wykład ogólnouczelniany) do wyboru

"Sport, muzyka i świat, wartości w kulturze popularnej" -prowadzący  prof. dr hab. G.Raubo;

lub "Praktyczne aspekty zabezpieczeń windykacji w obrocie gospodarczym" - prowadzący dr J.Kolański

(realizowany będzie tylko ten, na który zapisze się większość studentów)

 

 

 

Obronność państwa  I rok  (studia II stopnia) 

studia niestacjonarne

Do dnia  25.03.17 drogą mailową Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub telefonicznie 62-76 79 677 odbywać się będą zapisy na przedmiot (wykład ogólnouczelniany) do wyboru

"Prognoza zagrożeń militarnych - wyzwania dla Polski" -prowadzący dr hab. M.Kubiński;

lub "Automatyzacja dowodzenia w ujęciu narodowym

i sojuszniczym" - prowadzący  dr hab. T.Rubaj 

(realizowany będzie tylko ten, na który zapisze się większość studentów)

 

 

Zarządzanie II rok    studia stacjonarne

Do dnia 15.03 ( środa) należy dokonać wyboru przedmiotu (wykład ogólnouczelniany) do wyboru

"Sport, muzyka i świat, wartości w kulturze popularnej" -prowadzący  prof. dr hab. G. Raubo;

"Obywatel w systemie prawa" - prowadzący  dr A. Kwiatkowski  

"Praktyczne aspekty zabezpieczeń windykacji w obrocie gospodarczym" - prowadzący dr J. Kolański

(zapisy w dziekanacie p.213; realizowany będzie tylko ten, na który zapisze się większość studentów)

 

 

Bezpieczeństwo wewnętrzne i Obronność państwa  II rok   

studia stacjonarne

Do dnia 15.03 ( środa) należy dokonać wyboru przedmiotu (wykład ogólnouczelniany) do wyboru

"Prognoza zagrożeń militarnych - wyzwania dla Polski" -prowadzący dr hab. M. Kubiński;

lub "Automatyzacja dowodzenia w ujęciu narodowym i sojuszniczym" - prowadzący  dr hab. T. Rubaj 

(zapisy w dziekanacie p.213; realizowany będzie tylko ten, na który zapisze się większość studentów)

 

 

Zarządzanie i dowodzenie I rok (studia II stopnia)  

studia stacjonarne

Do dnia 15.03 ( środa) należy dokonać wyboru przedmiotu (wykład ogólnouczelniany) do wyboru

"Sport, muzyka i świat, wartości w kulturze popularnej" -prowadzący  prof. dr hab. G. Raubo;

lub "Praktyczne aspekty zabezpieczeń windykacji w obrocie gospodarczym" - prowadzący dr J. Kolański

(zapisy w dziekanacie p.213; realizowany będzie tylko ten, na który zapisze się większość studentów)

 

 

 Obronność państwa  I rok  (studia II stopnia)  studia stacjonarne

Do dnia 15.03 ( środa) należy dokonać wyboru przedmiotu (wykład ogólnouczelniany) do wyboru

"Prognoza zagrożeń militarnych - wyzwania dla Polski" -prowadzący dr hab. M. Kubiński;

lub "Automatyzacja dowodzenia w ujęciu narodowym i sojuszniczym" - prowadzący  dr hab. T. Rubaj 

(zapisy w dziekanacie p.213; realizowany będzie tylko ten, na który zapisze się większość studentów)

 

 

 

W dniu 14.03 z powodu wyjazdu służbowego zajęcia

z Panem dr Sz.Bachrynowskim zostają odwołane.  

 

 

 

STUDENCI WYDZIAŁU NAUK SPOŁECZNYCH I HUMANISTYCZNYCH

Informuję uprzejmie, że zgodnie z Uchwałą Senatu PWSZ Nr 0012.37.V.2017 z dniem 01 marca 2017 roku uległa zmianie nazwa Wydziału Zarządzania. Obecnie nasz Wydział nosi nazwę Wydział Nauk Społecznych i Humanistycznych. Uchwała Senatu w tej sprawie była jednomyślna, a więc za tą zmianą głosowali również studenci reprezentujący  Was w Senacie. Pozytywną opinię dotyczącą zmiany nazwy naszego Wydziału wydała również Rada Wydziału z udziałem studentów.

Podkreślam jednak, że nie uległy żadnej zmianie nazwy kierunków studiów oraz specjalności. W związku z tym w dokumentach potwierdzających ukończenie studiów umieszczona będzie nazwa kończonego kierunku (tzn. Zarządzanie, Bezpieczeństwo Wewnętrzne, Obronność Państwa oraz Zarządzanie i Dowodzenie) oraz nazwa kończonej specjalności.

Mam nadzieję, że moje wyjaśnienie rozwieje Państwa uwagi i wątpliwości zgłaszane przez niektórych studentów.

--
Dziekan
dr Jan Frąszczak
 

W dnaich 8-9 zajęcia z Panem dr hab O.Lissowskim zostają odwołane. 

 

Dnia 8 marca o godz. 11:15 w sali 303 przy ul. Łódzkiej odbędzie się spotkanie studentów III roku Bezpieczeństwa wewnętrznego z opiekunem roku, dr Izabelą Rącką.
Obecność obowiązkowa.

 

 

ZiD II rok studia stacjonarne

Dnai 14.03 godz.14.00 s.108 odbędzie się seminarium dyplomowe z Panem dr J.Frąszczakiem

 

Dnia 06.03 zajęcia z Panią prof. dr hab. M.Trojanek zostają odwołane.

 

warsztaty podatkowe !!!

 

Obronność państwa II rok

W dniu 01.03 w godz.13.30-15.00 s.112 odbędzie się seminarium dyplomowe z Panem dr R.Kaszubowskim

 

 

W dniu 01.03 zajęcia z Panem mgr M.Kuświkiem zostają odwołane.

 

 

W dniu 01.03 dyżur z Panią dr K.Mikurendą odbędzie się wyjątkowo w godz.15.45 - 17.45

 

W dniach 28.02-01.03 z powodu choroby zajęcia z Panią mgr E.Kulawiecką zostają odwołane.

 

 

Studia niestacjonarne( zwrot indeksów) 

Zgodnie z § 26 pkt 3 Regulaminu studiów termin składania indeksów i kart do rejestracji  (oraz dzienników praktyk) w Dziekanacie(pokój 213) upływa dnia 18.03.2017r. (sobota).

 

Studenci którym brakuje więcej niż 14 pkt ECTS  w programie USOS zobowiązani są do zgłoszenia się  w Dziekanacie (pokój nr 213) w terminie do 28.02.2017r.

       W przypadku nie zgłoszenia się zostanie wystawiona decyzja o skreśleniu z listy studentów.

 

 

W dniu 22.02 zajęcia z Panem mgr B.Bielanem zostają odwołane.

 

 

W dniu 23.02 godz. 17.45 s.błękitna odbędą się wpisy z przedmiotu "Statystyka opisowa " z Panem prof. dr hab. M.Krzśko.

 

 

Dnia 22.02 godz. 17.00 s.20 odbędą sie wpisy z przedmiotu "Ochrona danych osobowych", a o godz.18.00 wpisy z przedmiotu "Zasoby informacyjne w organizacji" z Panem dr W.Scheffsem

 

Dnia 24.02 godz. 19.00 odbędą sie wpisy z przedmiotów "Ochrona danych osobowych" i "Zasoby informacyjne w organizacji" z Panem dr W.Scheffsem

 

W dniach 21-26.02 z powodu choroby zajęcia z Panią dr A.Maczasek zostają odwołane.

 

Dnia 18.02 godz. 10.00 s.42 odbędą sie egzaminy i zaliczenia poprawkowe z Panem mgr J.Przybyłem

 

 

Studia stacjonarne ( zwrot indeksów): 

Zgodnie z § 26 pkt 3 Regulaminu studiów termin składania indeksów i kart do rejestracji (oraz dzienników praktyk) w Dziekanacie ( pokój 213) upływa dnia 07.03.2017r (wtorek).

Warunkiem wpisu na kolejny semestr jest złożenie indeksu i karty w Dziekanacie w terminie wyznaczonym przez Dziekana Wydziału Zarządzania. 

Studenci którym brakuje więcej niż 14 pkt ECTS w programie USOS zobowiązani są do zgłoszenia się w Dziekanacie (pokój nr 213) w terminie do 28.02.2017r. W przypadku nie zgłoszenia się zostanie wystawiona decyzja o skreśleniu z listy studentów.

 

 

Dnia 17.02 godz.17.30 s.004 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem prof. dr hab. T.Buksińskim

 

Wpisy u Pana dr J.Frąszczaka odbędą się  21.02 godz. 12.30 s.108

 

Wpisy u Pani dr B.Wenerskiej odbędą się  17.02 godz. 16.00 s.103

 

Zarządzanie II roku

Dyżur dra K. Deręgowskiego odbędzie się w czwartek 16 lutego 12.00-14.00 w sali 32.

 

Zarządzanie I rok studia stacjonarne

dotyczy zapisów na zajęcia z wychowania fizycznego

 

 

Dnia 18.02 godz. 9.00 aula odbędą sie egzaminy i zaliczenia poprawkowe z Panią dr A.Ludwiczak

 

 

Dyżur Pani mgr P.Zimoch odbędzie się 16.02 w godz. 14.00-16.00 s.221 ul.Łódzka 

 

II rok studia niestacjonarne kierunek Zarządzanie

Dnia 25.02 (sobota) godz. 12.50 p.213 Dziekanat odbędą się zapisy na semianria dyplomowe  ( lista promotorów ) według listy  rankingowej.

 

 

II rok studia niestacjonarne kierunek Bezpieczeństwo wewnętrzne

Dnia 25.02 (sobota) godz. 11.10 p.213 Dziekanat odbędą się zapisy na semianria dyplomowe  ( lista promotorów ) według listy rankingowej.

 

 

II rok studia stacjonarne kierunek Zarządzanie

Dnia 20.02 (poniedziałek) godz. 8.00 p.213 Dziekanat odbędą się zapisy na semianria dyplomowe  ( lista promotorów ) według listy rankingowej.

 

 

II rok studia stacjonarne kierunek Bezpieczeństwo wewnętrzne

Dnia 21.02 (wtorek) godz. 10.00 p.213 Dziekanat odbędą się zapisy na semianria dyplomowe  ( lista promotorów ) według listy rankingowej.

 

 

Studia stacjonarne i niestacjonarne ZFP III rok

Dnia 15.02.17 r. o godz. 16.00 p. 40 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panią mgr E.Kulawiecką

 

Studia niestacjonarne BW II rok

Dnia 15.02.17 r. o godz. 16.30 p. 40 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panią mgr E.Kulawiecką

 

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Dnia 15.02.17 r. o godz. 17.00 aula odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panią dr K.Mikurendą

 

Studia niestacjonarne

Dnia 19.02.17 r. o godz. 18.00 s. 20 odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panem dr hab. I.Dziubkiem

 

Studia niestacjonarne ZFP i ZL II rok

Dnia 18.02.17 r. o godz. 12.00 s. 24 odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panem dr hab. A.Młodakiem

 

Studia niestacjonarne ZFP i ZL II rok

Dnia 18.02.17 r. o godz. 10.00 s. 108 odbędzie się zaliczenie poprawkowe i egzamin poprawkowy z Panią              dr M.Kowalczyk

 

Studia niestacjonarne BW II rok

Dnia 18.02.17 r. o godz. 10.00 s. 006 odbędzie się egzamin poprawkowy z Panem dr J.Frąszczakiem

 

Studia niestacjonarne ZiD I rok

Dnia 18.02.17 r. o godz. 9.00 s. 006 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panem dr J.Frąszczakiem

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Dnia 17.02.17 r. o godz. 17.00 aula odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panem dr J.Fiebigiem

 

Studia stacjonarne ZFP i ZL II rok

Dnia 17.02.17 r. o godz. 15.00 s. 108 odbędzie się zaliczenie poprawkowe i egzamin poprawkowy

z Panią dr M.Kowalczyk

Studia niestacjonarne

Dnia 17.02.17 r. o godz. 16.00 s. 22 odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panem dr hab. M.Skarżyńskim

Studia stacjonarne

Dnia 17.02.17 r. o godz. 14.00 s. 22 odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panem dr hab. M.Skarżyńskim

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Dnia 17.02.17 r. o godz. 17.00 s. 103 odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panią dr B.Wenerską

 

Studia stacjonarne

Dnia 16.02.17 r. o godz. 13.00 s. 20 odbędą się zaliczenia poprawkowe

z Panią dr A.Maczasek

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Dnia 15.02.17 r. o godz. 17.00 s. 24 odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panią dr Ch.Krzakiewicz

Studia niestacjonarne

Dnia 15.02.17 r. o godz. 17.00 s. 20 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panią dr A.Maczasek

 

Studia stacjonarne BM I rok

Dnia 14.02.17 r. o godz. 16.00 s. 20 odbędzie się egzamin poprawkowy

z Panią dr M.Andrzejczak

Studia stacjonarne

Dnia 14.02.17 r. o godz. 11.00 s. 25 odbędzie się egzamin poprawkowy

z Panem mgr R.Gaczyńskim

 

Studia stacjonarne ZiD I rok

Dnia 14.02.17 r. o godz. 10.00 s. 006 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panem dr J.Frąszczakiem

 

Studia stacjonarne BW II rok

Dnia 14.02.17 r. o godz. 11.00 s. 006 odbędzie się egzamin poprawkowy z Panem dr J.Frąszczakiem

 

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Dnia 13.02.17 r. o godz. 16.00 s. błękitna odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panem

mgr B. Derwichem

 

Studia stacjonarne ZFP i ZL II rok

Dnia 13.02.17 r. o godz. 17.00 s. 004 odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panem dr hab. A.Młodakiem

 

 

STUDENCI STUDIÓW STACJONARNYCH

PROSZENI SĄ O ODBIÓR DECYZJI DO 03.MARCA 2017r.

DOTYCZĄCYCH STYPENDIUM:

SOCJALNEGO,

SPECJALNEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

ORAZ

REKTORA DLA NAJLEPSZYCH STUDENTÓW

W DZIALE SOCJALNYM UL. NOWY ŚWIAT 4, POKÓJ NR 37

--------------------------------------------------------

STUDENCI STUDIÓW NST OTRZYMAJĄ DECYZJĘ POCZTĄ

 

 

Bezpieczeństwo wewnętrzne I rok studia stacjonarne

Dnia 17.01.17 godz. 11.00 s.102 odbędzie się obowiązkowe spotkanie dotyczące prezentacji specjalności dla kierunku Bezpieczeństwo Wewnętrzne.

 

Bezpieczeństwo wewnętrzne I rok studia niestacjonarne

Dnia 21.01.17 godz. 10.25  odbędzie się obowiązkowe spotkanie dotyczące prezentacji specjalności dla kierunku Bezpieczeństwo Wewnętrzne.

 

 

Zarządzanie i dowodzenie II rok studia stacjonane

Dnia 13.01.17 godz.15.00 s.28 odbędzie się seminarium dyplomowe z Panem prof. dr hab. J.Posobcem

 

 

Zarządzanie II roku studiów niestacjonarnych

Osoby mające zaległe kartkówki ze statystyki mają obowiązek zgłosić się na dyżur 15 stycznia o godz. 18.10 do sali 32. W przypadku nieobecności ocena końcowa zostanie wystawiona na podstawie dotychczas uzyskanych punktów.

 

 

Bezpieczeństwo wewnętrzne  III

Od dnia 10.01 nastąpi zmiana planu. Zajęcia za Panią mgr O.Czekalską Kubisiak w zastępstwie poprowadzi Pan mgr B.Derwich.

 

 

Zarządzanie  I rok

Dnia 16.01 zajęcia dla grupy 2 z Panem prof. dr hab. G.Raubo rozpoczną sie o godz. 12.15. 

 

 

W dniu 9 grudnia zajęcia  i dyżur z Panią dr Magdaleną Kowalczyk - II roku studiów stacjonarnych
Analiza finansowa przedsiębiorstwa, specjalność Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstwa zostają odwołane.

Zajęcia zostaną odrobione w następujących terminach:
a) 12 stycznia 2017 godz. 8.00 - 9.30, godz. 15.15 - 16.45
b) 26 stycznia 2017 godz. 15.15 - 16.45 (dodatkowy wykład)

 

 

Zarządzanie  I

Od dnia 10.01 nastąpi zmiana planu. Zajęcia za Panią mgr O.Czekalską Kubisiak w zastępstwie poprowadzi Pan mgr B.Derwich.

 

 

OBRONNOŚĆ PAŃSTWA II

Od dnia 10.01 nastąpi zmiana planu. Zajęcia za Panią mgr O.Czekalską Kubisiak w zastępstwie poprowadzi Pan dr A.Kwiatkowski.

 

Bezpieczeństwo wewnętrzne I

Od dnia 10.01 nastąpi zmiana planu. Zajęcia za Panią mgr O.Czekalską Kubisiak w zastępstwie poprowadzi Pan dr A.Kwiatkowski.

 

W dnaich 09-13.01.17 z powodu choroby zajęcia z Panią mgr K.Majewską zostają odwołane.

 

W dniu 10.01.17 z powodu choroby zajęcia z Panem mgr J.Przybyłem zostają odwołane.

 

III rok Zarządzanie

Dnia 13.01.17 seminarium dyplomowe z Panią dr hab H.Mizgajską odbędzie się w godz.10.15-12.30

 

 

studia stacjonarne

Dnia 13.01.17 godz.12.30 s.błękitna odbędzie się zaliczenie uzupełniające z przedmiotu "Przedsiębiorczość i innowacyjność" z Panią dr hab. H.Mizgajską

 

studia niestacjonarne

Dnia 14.01.17 godz.8.00 s.zielona odbędzie się zaliczenie uzupełniające z przedmiotu "Przedsiębiorczość i innowacyjność" z Panią dr hab. H.Mizgajską

 

Zarządzanie II roku studiów stacjonarnych

Osoby mające zaległe kartkówki ze statystyki mają obowiązek zgłosić się na dyżur 9 stycznia o godz. 17.00 do sali 32. W przypadku nieobecności ocena końcowa zostanie wystawiona na podstawie dotychczas uzyskanych punktów.

Bezpieczeństwo Wewnętrzne II roku studiów stacjonarnych

Kolokwium uzupełniające z statystyki opisowej z dr. Deręgowskim odbędzie się 16 stycznia o godz. 16.30 w sali 32 Nowy Świat 4.

Zarządzanie Logistyką III roku studiów niestacjonarnych

Kolokwium uzupełniające (ostatni termin) z statystyki opisowej z dr. Deręgowskim odbędzie się 15 stycznia o godz. 18.15 w sali 32 Nowy Świat 4.

 

 

 

Praktyki zawodowe - spotkania informacyjne 

Kierunek: zarządzanie, zarządzanie i dowodzenie

 

studia stacjonarne:

I rok zarzadzania - środa 11.01.2017r. godz. 11.15 aula

II rok (wszystkie specjalności) - wtorek - 17.01.2017 r. godz.11.15 s.20

I rok zarzadzanie i dowodzenie - wtorek 24.01.2017 r. godz. 11.15 s.20

studia niestacjonarne:

I rok zarzadzanie i dowodzenie - sobota- 21.01.2017r. godz. 12.50 s.20

I rok zarzadzania - 22.01.2017 r. godz. 12.50 s.20

II rok  zarządzania - niedziela - 22.01.2017r. godz. 13.10 s.20

 

 

 

W dniach 03-05.01.17 z powodu choroby zajęcia z Panem mgr R.Gaczyńskim zostają odwołane.

 

W dniu 03.01.17 r. (wtorek) zajęcia z Panią mgr O.Czekalską Kubisiak zostają odwołane.

 

W dniach 20-23.12 zajęcia z Panią dr A.Ludwiczak zostają odwołane.

 

W dniu 03.01.17  dyżur z Panią mgr M.Spychalską zostają odwołany

 

W dniu 20.12.12 zajęcia z Panią mgr K.Majewską zostają odwołane.

 

 

W dniu 21.12.16 dyżur Pani dr A.Matuszewskiej zostaje odwołany.

   

 

W dniu 21.12 zajęcia z Panem dr G.Milewskim zostają odwołane.

 

W dniach 19-23.12 zajęcia z Panią dr B.Wenerską zostają odwołane.

 

W dniach 20-23.12 zajęcia z Panią mgr O.Czekalską Kubisiak zostają odwołane.

 

 

 

 

W dniach 15-16.12 nastąpi zmiana w organizacji zajęć (zmiana sal)

zajecia z sali 26 :

czwartek:  Pani mgr G.Wujkowska w godz. 8.00-11.15 zajęcia w sali 22

piatek: Pan dr R.Orliński w 8.00-19.00 zajecia w sali 20

zajecia z sali 28 :

czwartek:  Pani mgr I.Kulińska Badio w godz. 8.00-13.15 zajęcia w sali 003

Pani dr T.Manasterska w godz. 13.30-15.00 zajęcia w sali 20

piatek: Pani mgr E.Kulawiecka w 8.00-11.15 zajecia w sali 006

Pan dr hab W.Łuczyński w godz.14.00-15.30 w sali 006

zajecia z sali 30 :

czwartek:  Pani mgr A.Kochman w godz. 8.00-11.15 zajęcia w sali 102

Pan mgr W.Łukaszonek w godz. 11.45-15.00 w sali 102

piatek: Pani mgr A.Kochman w godz.8.00-11.15 w sali 102

zajecia z sali 32 :

czwartek:  Pan mgr K.Karpiński w godz. 11.45-15.00 zajęcia w sali 30

zajecia z sali 34 :

czwartek:  Pani mgr M.Poniatowska w godz. 8.00-11.15 zajęcia w sali 006

Pan mgr R.Gaczyński w godz. 11.45-15.00 w sali 006

zajecia z sali 38 :

piatek: Pan dr M.Pyć w godz. 8.00-10.15 zajecia w sali błękitnej

zajecia z auli (budynek rektoratu) 

piatek: Pan prof. dr hab S.Kowal w godz. 13.30 -15.45 zajecia w sali błękitnej

 

 

 

W dniach 14-16.12 z powodu choroby zajęcia z Panią dr A.Ludwiczak zostają odwołane.

 

 

BW II rok

W dniach 14-16.12 zajęcia z Panią mgr S.Pietrzak zostają odwołane.

 

 

W dniach 13-16.12.16 zajęcia z Panią mgr M.Malanowską zostają odwołane.

 

 

Zarządzanie I rok

W dnaich 12-23.12 z powodu choroby  zajęcia z Panem dr I.Wrocińskim zostają odwołane

 

 

Dyżur dr M. Kowalczyk w dniu 16 grudnia (piątek) odbędzie się w godzinach od 12.00 - 14.00

 

 

Dyżur w dniu 13.12 z Panią dr B.Wenerską zostaje odwołany.

 

  20 stycznia 2017  roku  (piątek) od godziny 14.00 - 16.00 (pokój 40) odbędzie się termin uzupełniający z panią dr Magdaleną Kowalczyk z przedmiotów: analiza finansowa przedsiębiorstwa i controlling (wykład + ćwiczenia), rachunkowość i analiza ekonomiczna w jednostkach publicznych (wykład + ćwiczenia) - studia stacjonarne i niestacjonarne.

 

 

ZL II ROK studia stacjonarne

W dniach 12.12 i 21.12 zajęcia z Panem mgr G.Kryjomem zostają odwołane.

Plan odpracowania:

za 12.12 odpracowane 09.01

godz.8.00 Gospodarka zapasami gr. 1 s.003
godz.9.45 Gospodarka zapasami gr. 2 s.003
godz.13.30 Podstawy spedycji gr. 1 s.003
   za 21.12 odpracowane 23.01
godz.9.45 Gospodarka zapasami gr. 2 s.003
godz.13.30 Podstawy spedycji gr. 1 s.003
 
 
 
 

Zarządzanie i dowodzenia II rok

Wykład z przedmiotu "Współczesne wyzwania zarządzania i dowodzenia" z Panią dr B.Wenerską zostaje przeniesiony z 13.12.16 na 10.01.17 (godziny pozostają bez zmian)

 

 

Wyjątkowo dyżur Pani dr A.Maczasek zostaje przełożony z dnia 22.12 na 17.12 (sobota) w godz.13.00-15.00 p.101.

 

 

Dnia 20.12.16 godz.9.30-10.30 p.220 ul.Łódzka odbędą się zaliczenia uzupełniające z przedmiotu j.angielski z Panią mgr I.Kulińską Badio (dla III roku dodatkowy termin - 17.01.17 godz.9.30-10.30 p.220 ul.Łódzka )

 

 

Dnia 14.12 dyżur Pana dr hab. A.Młodaka zostaje odwołany.

 


 W dniu 9 grudnia zajęcia  i dyżur z Panią dr Magdaleną Kowalczyk - II roku studiów stacjonarnych
Analiza finansowa przedsiębiorstwa, specjalność Zarządzanie Finansami Przedsiębiorstwa zostają odwołane.

Zajęcia zostaną odrobione w następujących terminach:
a) 12 stycznia 2017 godz. 8.00 - 9.30, godz. 15.15 - 16.45
b) 26 stycznia 2017 godz. 15.15 - 16.45 (dodatkowy wykład)

 

ZL II rok studia stacjonarne 

Dnia 07.12 ćwiczenia z przedmiotu "Zachowania organizacyjne"z Panią dr B.Wenerską zostają odwołane.

 

 

W dniach 5-6.12.16 r. zajęcia z Panią dr I.Rącką zostają odwołane.

 

Dnia 30.11.16 z powodu choroby zajęcia z Panią mgr E.Kulawiecką zostają odwołane.

 

Dyżur Pani dr B.Wenerskiej zostaje wyjątkowo przesunięty z 01.12 na 02.12 godz.11.00-12.00

 

 

I rok Bezpieczeństwo Wewnętrzne

studia stacjonarne

Dnia 01.12 godz.11.30 s.303 odbędzie się spotkanie z opiekunem roku Panem dr G.Milewskim

 

 

II roku studiów stacjonarnych

Zajęcia z drem K. Deręgowskim dla grupy AIZP B za dzień 17 października odbędą się w poniedziałek 12 grudnia o 13.30 w sali 32.

Zajęcia z drem K. Deręgowskim dla grupy ZFP 1A z dnia 12 grudnia zostają przeniesione na poniedziałek 5 grudnia na 17.15 do sali 32.

 

 

 

studia niestacjonarne

W dniach 25-28.11 z powodu choroby zajęcia z Panią mgr E.Kulawiecką

 

 

studia stacjonarne II rok stacjonarny

Dnia 25.11 z powodu choroby zajęcia z Panem dr inż M.Pyciem zostają odwołane 

 

 

ZFP III rok studia stacjonarne

Dnia 29.11.16 zajęcia z Panią mgr M.Malanowską zostają odwołane. Zajęcia te zostaną odpracowane 05.01.16  

 

 

Dnia 07.12.16 godz.15.30 s.42 odbędzie się zaliczenie uzupełniające z przedmiotu "Mikroekonomia" z Panią mgr S.Pietrzak.

 

 

W dniu 23.11 z powodu wyjazdu na konferencję dyżur Pani dr A.Matuszewskiej zostaje odwołany.

 

 

W dniach  22-25.11.16 z powodu choroby zajęcia z Panią mgr M.Malanowską zostają odwołane.

  

 

studia stacjonarne i niestacjonarne

Dnia 07.12.16 godz. 17.00 s.42 odbędzie się zaliczenie uzupełniające z przedmiotu "Badania marketingowe" z Panią dr K.Mikurendą (termin 30.11- jest nieaktualny)

 

 

studia niestacjonarne

Informujemy, iż dla sudentów I roku Zarządzanie i Dowodzenie w dniach 17-18.12.2016 odbędzie się dodatkowy zjazd. Za utrudnienia przepraszamy.

 

W dniach 15-16.11 zajęcia z Panią mgr O.Czekalską Kubisiak zostają odwołane

 

 

W dnich 15-20.11.16 zajęcia z Panią mgr P.Zimoch zostają odwołane.

 

 

 

 

 

II roku studiów stacjonarnych ZFP

W dniu 17 listopada w czwartek od godziny 8.00 - 9.30; 15.30-17.00 odbędą się dodatkowe zajęcia z Analizy finansowej przedsiębiorstwa  Panią dr M. Kowalczyk

 

 

 

BW II  rok studia stacjonarne

Dnia 25.11.2016 wykład z Panem dr J.Frąszczakiem zostaje odwołany.

 

W dniach 15 - 20.11.16 zajęcia z Panią mgr P.Zimoch zostają odwołane

 

 

ZARZĄDZANIE III ROK STUDIA STACJONARNE

Do dnia  16.11 odbywać się będą zapisy na przedmiot ogólnouczelniany (drogą mailową Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub telefonicznie 62-76 79 527) liczba miejsc na każdy przedmiot ograniczona

"Praktyczne aspekty zabezpieczeń i windykacji w obrocie gospodrczym" - dr J.Kolański

"Nowoczesne technologie w ruchu drogowym" dr P.Kamiński

 

 

ZARZĄDZANIE III ROK STUDIA NIESTACJONARNE

Od 16.11 do 25.11 odbywać się będą zapisy na przedmiot ogólnouczelniany (drogą mailową Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub telefonicznie 62-76 79 677) liczba miejsc na każdy przedmiot ograniczona

"Praktyczne aspekty zabezpieczeń i windykacji w obrocie gospodrczym" - dr J.Kolański

"Nowoczesne technologie w ruchu drogowym" dr P.Kamiński

 

 

BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE III ROK STUDIA STACJONARNE

Do dnia  25.11 odbywać się będą zapisy na przedmiot ogólnouczelniany (drogą mailową Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub telefonicznie 62-76 79 527) liczba miejsc na każdy przedmiot ograniczona

"Automatyzacja dowodzenia w ujęciu narodowym i sojuszniczym" lub "Prognoza zagrożeń militarnych - wyzwania dla Polski"

 

 

BEZPIECZEŃSTWO WEWNĘTRZNE III ROK STUDIA NIESTACJONARNE

Od 16.11 do 25.11 odbywać się będą zapisy na przedmiot ogólnouczelniany (drogą mailową Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub telefonicznie 62-76 79 677) liczba miejsc na każdy przedmiot ograniczona

"Automatyzacja dowodzenia w ujęciu narodowym i sojuszniczym" lub "Prognoza zagrożeń militarnych - wyzwania dla Polski"

 

 

 

 

studia niestacjonarne I rok 

Przypominamy, że do dnia 19.11.2016r. należy podpisać umowę o studiowaniu (Dziekanat pok.213). Osoby , które nie podpiszą umowy zostaną skreślone z listy studentów.

 

 

ZiD II rok studia stacjonarne

Dnia 14.11.2016 godz.13.30 s.006 odbędzie się seminarium dyplmowe z Panem dr J.Frąszczakiem (obecność obowiązkowa)

 

 

 

WZ 2 ROK STACJONARNY

Zajęcia z drem K. Deręgowski dla grupy ZL 1A za dzień 17 października odbędą się w poniedziałek 21 listopada o 17.15 w sali 32.

 

 

studia stacjonarne i niestacjonarne

Dnia 9 grudnia 2016r. godz. 16.00 odbędą się zaliczenia uzupełniające z Panem dr hab. M.Skarżyński

 

 

 

ZiD II rok studia stacjonarne

W dniach 04.11; 09.12; s.28 odbędzie się seminarium dyplomowe  prof. dr hab. J.Posobcem.

 

 

II rok Bezpieczeństwo Wewnętrzne

W dniu 04.11 wykład z Panem dr J.Frąszczakiem zostaje odwołany.

 

 

III Bezpieczeństwo wewnętrzne

Dnia 03.11 godz.8.00-11.15 s.101 odbędzie się seminarium dyplomowe z Panem prof. dr hab. J.Wołejszo

 

 

III rok Zarządzanie Logistyką

W dniu 03.11 zajęcia z Panem dr R.Kaszubowskim zostają odwołane.

 

II rok  studia II stopnia ZiD

Dnia 03.11 godz. 12.30-15.30 s.błękitna odbędzie się seminarium dyplomowe z Pania dr hab H.Mizgajską

 

 

W dniach 29- 30.10.2016 z powodu choroby zajęcia z Panem mgr G.Kryjomem zostają odwołane.

 

 

                  Studia niestacjonarne

 

Zgodnie z § 26 pkt 3 Regulaminu studiów termin składania indeksów i kart do rejestracji (oraz dzienników praktyk) w Dziekanacie(pokój 213) upływa dnia 05.11.2016r. (sobota).

 

Studenci którym brakuje więcej niż 14 pkt ECTS w programie USOS zobowiązani są do zgłoszenia się w Dziekanacie (pokój nr 213) w terminie do 05.11.2016r.  W przypadku nie zgłoszenia się zostanie wystawiona decyzja o skreśleniu z listy studentów.

 

 

 

Studenci ,którzy złożyli podania o stypendium Rektora zobowiązani są do złożenia indeksów  w Dziekanacie do dnia 03.11.2016r. Podania osób,które nie złożą indeksów w w/w terminie nie będą rozpatrywane.

 

 

 

W dniu 07.11  z powodu wyjazdu na konferencję zajęcia z Panem mgr W.Łukaszonkiem zostają odowołane.

 

 

ZFP II rok

Dnia 03.11 godz.8.00-9.30 s.błekitna odbędzie się dodatkowe zajęcia z panią dr M.Kowalczyk

 

 

 

 

Z I rok

W dniu  26.10.16 wykład z Panem dr hab K.Walczakiem zostaje odwołany.

 

ogłoszenie dot. I roku kierunku: Zarządzanie i Bezpieczeństwo wewnętrzne studia stacjonarne i niestacjonarne

 

 

 

I rok Zarządzanie biznesem międzynarodowym

Dnia 25.10 godz.13.30 p.211 odbędzie się spotkanie z Dziekanem Wydziału Zarzadzania - obecność obowiązkowa !!!

 

 

 

Zarządzanie Logistyką II rok studia stacjonarne

Z powodu choroby Pana mgr G.Kryjoma do dnia 29.10.16 zajęcia poprowdzi mgr K.Jeziorski

 "Podstawy spedycji" 19.10 godz. 13.30-16.45 gr.2 s.20

26.10 godz.13.30-16.45 gr.1 s.20

"Gospodarka magazynowa" 24.10 godz. 17.15 gr. 2 s.004

 "Gospodarka zapasami" - zajęcia odwołane

 

 

I rok Zarządzanie biznesem międzynarodowym

Dnia 20.10 godz.13.30 p.211 odbędzie się spotkanie z Dziekanem Wydziału Zarzadzania - obecność obowiązkowa

 

Obronność państwa studia stacjonarne II stopnia

Dnia 20.10 s.004 ul.Łódzka odbędzie się w-f z Panem mgr M.Kuświkiem

godz. 8.00-11.15 gr. 1

godz. 11.45- 15.00 gr.2

 

 

W dniu 21 października zajęcia i dyżur dr M. Kowalczyk zostają odwołane z powodu wyjazdu na konferencję naukową.

 

 

WZ 2 ROK STACJONARNY

Zajęcia z drem K. Deręgowski za dzień 17 października odbędą się w piątek 21 października w sali 32 według planu:

11.30-13.00 grupa ZFP 1B

13.10-14.50 grupa ZFP 2A

15.00-16.30 grupa ZL 2A

Dla pozostałych grup termin zostanie wyznaczony później.

 

 

 

Z II rok

W dniu  12.10.16 wykład z Panią dr A.Pisarską odbędzie się na sali  błękitnej

 

ZFP  II rok

W dniu  12.10.16 wykład z Panią mgr M.Makowską odbędzie się w sali  20

 

 

 

Z I rok

W dniu  12.10.16 wykład z Panem dr hab K.Walczakiem zostaje odwołany.

 

 

 ZL II rok

W dniach 10-12.10.16 z powodu choroby zajęcia z panem mgr G.Kryjomem zostają odowłane. 

 

 

 

 

Dnia 20.10.16  w godz. 11.00-11.45 odbędzie się dyżur Pani dr hab. H.Migajskiej

 

 

 

Zarządzanie i dowodzenie I rok

studia stacjonarne

Do dnia 07.10 (pątek) należy dokonać wybory przedmiotu do wyboru "Negocjacje i mediacje w administracji" -prowadzacy  dr A.Maczasek lub "Marketing terytorialny" - prowadzący  dr T.Manasterska  (realizowany będzie tylko ten, na który zapiszę się wiekszość studentów )

 

Zarządzanie i dowodzenie I rok 

studia niestacjonarne

Od  10.10 do 23.10 drogą mailową Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub telefonicznie 62-76 79 677 należy dokonać wyboru przedmiotu do wyboru "Negocjacje i mediacje w administacji" - prowadzący dr A.Maczasek lub "Marketing terytorialny" - prowadzący dr T.Manasterska (realizowane będą obydwa przedmiotu, z limitem miejsc na każdy przedmiot)

 

 

 

 

Zarządzanie i dowodzenie II rok

studia stacjonarne

W dniach 03-04.11 odbywać się będą zapisyny na przedmiot do wyboru "Zarządzanie zmianą"  lub "Operacje i techniki operacyjne" -  (realizowane będą obydwa przedmiotu, z limitem miejsc na każdy przedmiot)

 

 Zarządzanie i dowodzenie II rok

studia niestacjonarne

Od  10.10 do 23.10 drogą mailową Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  lub telefonicznie 62-76 79 677 odbywać się będą zapisy na przedmiot do wyboru "Zarządzanie zmianą"   lub "Operacje i techniki operacyjne"   (realizowane będą obydwa przedmiotu, z limitem miejsc na każdy przedmiot)

 

 

ogłoszenia dla I roku Zarządzanie studia stacjonarne dot. zapisów na w-f

ogłoszenie      ogłoszenie 

 

 

W roku akademickim 2016/2017 zajęcia dla studentów studiów stacjonarnych  kierunku Bezpieczeństwo wewnętrzne oraz Obronnosć państwa I i II stopień odbywać się będą na ul.Łódzkiej 149-153 "Bulionik". Wszystkie zajęcia studiów niestacjonarnych odbywać się będą na ul.Nowy Świat

 

 

Zajecia dla studentów stacjonarnych II roku studiów II stopnia i III roku studiów I stopnia rozpoczną się od miesiąca listopada.

Zajęcia dla studiów niestacjonarnych rozpoczynają się zgodnie z harmonogramem zjazdów, bez względu na rok studiów. 

 

Dnia 20 września 2016r. dziekanat Wydziału Zarządzania  będzie nieczynny. Od dnia 21.09.16 dziekanat mieścić się będzie w p.213 budynek Collegium Novum

 

 

W dniu 16.09.16 w godz. 14.00-15.30 w Collegium Novum odbędzie się 2 termin poprawek z socjologii i etyki oraz wpisy z Panem mgr A.Staniiszewskim

 

 

STUDIA STACJONARNE

Dnia 15.09.16  godz.10.30 s.108 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem dr J.Frąszczakiem

 

Dnia 17.09.16 w godz.od 8.00 do 9.00 oraz od 13.00 do 15.00 s.24

odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe

z Panem dr inż. M.Magierskim

 

Dnia 16.09.16 godz.18.15 p.40 odbędą się dyżur  Pana dr Sz.Bachrynowskiego

 

 

Dnia 15.09.16 godz.17.00 s.22 odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panią dr A.Matuszewską

 

 

STUDIA NIESTACJONARNE

Dnia 18.09.16  godz.10.00 s.20 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem dr J.Frąszczakiem

  

Dyżur i zaliczenie poprawkowe z Panią mgr P.Zimoch odbędzie się 13.09 w godz. 16.00-18.00 s.003 

 

 

Dnia 13.09.16 w godz. 14.00-16.00 p.201  odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panią dr A.Pisarską

 

W miesiącu wrześniu dyżur Pani dr A.Pisarskiej odbywać się będzie we wtorki  w godz. 14.00-16.00 p.201  

 

 

 

Dnia 15.09.16 godz. 16.00 s.błękitna  odbędzie się dyżur i zaliczenie poprawkowe z Panem prof. dr hab T.Buksińskim

 

 

Dnia 13.09.16 godz. 10.00 s.40  odbędzie się dyżur i zaliczenie poprawkowe z Panią mgr M.Spychalską

 

Dnia 13.09.16 godz.13.00; 16.00 s.22 odbędą się zaliczenia poprawkowe i konsultacje z Panem prof. dr hab S.Kowalem

 

 

Dnia 12.09.16 godz. 9.00 p.49 odbędzie się zaliczenie poprawkowe z Panią mgr I.Kulińską Badio

 

 

PRAKTYKI ZAWODOWE

STUDIA STACJONARNE I NIESTACJONARNE

Kierunek :zarzadzanie - I i II rok

W celu uzyskania zaliczenia z praktyki należy w terminie 01.09-29.09.2016 złozyć do sprawdzenia dziennik praktyk

dyżury do dnia 29.09.2016r.

wtorek godz. 9.45-11.30

czwartek w godz. 16.00-17.00

Wpis do indeksu nastapi podczas kolejnego dyżuru po złożeniu dziennika

 

 

 

 

Dyżur Pana dr G.Milewskiego odbędzie się 06.09.16 godz.15.00 p.101

 

Dyżur Pani mgr dr K.Mikurendy odbędzie się 07.09.16 w godz.9.00-10.30 p.40

 

 

Zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panią dr A.Ludwiczak odbędą się w dwóch terminach do wyboru  14.09.16 godz. 11.30 s.213 lub 17.09.16 godz.11.30 s.22

 

Dnia 14.09.16 godz. 16.00 s.zielona  odbędą się egzaminy i zaliczenia poprawkowe z Panem mgr B.Derwichem

 

Dnia 15.09.16 godz. 17.00 aula  odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem dr J.Fiebigiem

 

 

Dnia 16.09.16 godz. 12.00 s.103  odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem dr hab. O.Lissowskim

 

 

dyżur Pani dr M.Kowalczyk

14.09 godz.14.00 - 16.00 sala 40
 22.09 godz. 12.00 - 14.00 sala 40

 

Dnia 13.09.16 odbędą się zaliczenia poprawkowe  i egzaminy z Panem dr inż. M.Frączkiem   studia stacjonarne godz.11.00 s.101;  studia niestacjonarne godz.16.00 s.101

 

 

Dnia 06.09.16 godz. 10.00 s.40  odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panią mgr M.Spychalską

 

Dnia 16.09.16 godz. 16.30 s.24  odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panią dr Ch.Krzakiewicz

 

Dnia 16.09.16 godz. 16.30 s.22  odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem dr inż. W.Scheffsem

 

 

Dnia 16.09.16 godz. 17.00 s.003  odbędą się zaliczenia i egzaminy  poprawkowe z Panem dr hab R.Chrobakiem

 

 

Dnia 16.09.16 godz. 15.00 s.007 -studia stacjonarne; 16.00 s.007 - studia niestacjonarne odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem dr S.Wronką

 

Dnia 16.09.16 godz. 16.00 s.004 -studia stacjonarne; 17.00 s.004 - studia niestacjonarne odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panem prof. dr hab J.Posobcem

 

Dnia 16.09.16 godz. 15.00 s.006 -studia stacjonarne; 16.00 s.006 - studia niestacjonarne odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panem prof. dr hab J.Wołejszo

 

 

Dnia 16.09.16 godz. 13.00 aula odbędą się zaliczenia poprawkowe, egzaminy poprawkowe i wpisy dla sutdiów stacjonarnych, natomiast o godz.17.00 aula  dla studiów niestacjonarnych z Panem dr R.Orlińskim

 

Dnia 16.09.16 godz. 18.00 s.213 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem dr P.Kamińskim

 

 

Dnia 15.09.16 godz. 12.00 s.20 odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panią dr T.Manasterską - studia stacjonarne

 

Dnia 17.09.16 godz. 14.00 s.20 odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panią dr T.Manasterską - studia niestacjonarne

 

Dnia 15.09.16 godz. 10.00 s.20 - studia stacjonarne, 17.00- studia niestacjonarne odbędą się zaliczenia poprawkowe i egzaminy z Panem dr hab M.Skarżyńskim

 

 

Dnia 14.09.16 godz. 17.00 s.213 odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe z Panią dr A.Maczasek

 

 

Dnia 14.09.16 godz. 10.00 aula odbędzie się egzamin poprawkowy z Panią dr K.Mikurendą

 

 

Dnia 12.09.16 godz. 17.00 s.zielona  odbędą się zaliczenia i egzaminy poprawkowe poprawkowe oraz wpisy  z Panem dr hab Łuczyńskim

 

Dnia 12.09.16 godz. 11.00 s.101 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panią dr B.Pawlaczyk (przedmioty: prawo konfliktów zbrojnych - OP; Historia wojen i wojskowosci - BW)

 

Dnia 09.09.16 godz. 16.00 s.20 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem dr J.Kolańskim

 

 

Dnia 08.09.16 godz. 17.00 s.20 odbędą się zaliczenia poprawkowe z Panem mgr K.Jeziorskim


 

Dnia 02.09.16 godz. 16.00 s.201  odbędą się zaliczenia poprawkowe z przedmiotów "Finanse" - I rok; "Biznes plan " - III rok; "Międzynarodowe rynki finansowe" - III rok  z Panią mgr M.Andrzejczak

 

 

Dnia 01.09.16 godz. 12.00 s.003  odbędzie się zaliczenie poprawkowe z przedmiotu "Bezpieczeństwo społeczności lokalnych" z Panem mgr K.Naderą